۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۴۴۷۱
تحليلگر مسائل سياسي:

اقتصاد مقاومتي در حد يک حرف باقي مانده است/مسئولين براي تحقق اقتصاد مقاومتي کمر همت را ببندند

تحليلگر مسائل سياسي گفت: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي در حد يک حرف باقي مانده است و براي اينکه اين حرکت به واقعيت برسد مسئولين بايد شعار ندهند و براي محقق شدن آن کمر همت را ببندند.
اقتصاد مقاومتي در حد يک حرف باقي مانده است/مسئولين براي تحقق اقتصاد مقاومتي کمر همت را ببندند
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به ضرورت اجرا و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در کشور اظهار داشتند: اجراي صحيح و کامل اقتصاد مقاومتي نقش تاثيرگذاري در ناکارآمدي تحريم‌ها خواهد داشت که علاوه بر آن باعث ايجاد رونق اقتصادي و اشتغال در جامعه نيز می‌شود.

رئيسي افزود: همانطور که مقام معظم رهبري يكي از راه‌هاي عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز كنوني را، جدي گرفتن اقتصاد مقاومتي خواندند و تأكيد كردند: اقتصاد مقاومتي يك شعار نيست بلكه واقعيتي است كه مي‌بايست محقق شود بنابراين مسئولين در اجراي اقتصاد مقاومتي فقط شعار ندهند و براي محقق شدن آن کمر همت را ببندند.

وي با بيان اينکه زيرساخت‌هاي لازم براي اجراي اين امر بايد فراهم شود افزود: بکارگيري اقتصاد مقامتي در سياست‌هاي کلان و مهم، باعث شکوفايي و توسعه بيش از پيش کشور در تمامي زمينه‌ها مي‌شود که از راه‌هاي موردنظر در اين زمينه فعال کردن بخش خصوصي و مردم است.

اين تحليلگر مسائل سياسي با تاکيد بر اينکه اقتصاد مقاومتي ظرفيت مقابله با چالش‌هاي بين‌المللي را دارد، ادامه داد: با وجود تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان احيا فرهنگ اقتصاد مقاومتي مي‌تواند هم زمينه رفاه نسبي عمومي جامعه را فراهم کرده و هم مانعي مقابل بحران‌هاي مالي و اقتصادي کشور شود.

رئيسي با تاکيد بر اينکه مباني فلسفي اقتصاد مقاومتي نيازمند فرهنگ‌سازي است، افزود: اقتصادمقاومتي پس از نهادينه و اجرايي شدن در جامعه بدون شک به يکي از مهم‌ترين و موثرترين رويه‌هاي اقتصادي متناسب با آموزه‌هاي دين مقدس اسلام تبديل خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۹:۳۱

8 Feb 2020